Вчимося-граючись



Шукачі скарбів" -
дослідницький проект
 "Дослідники" працювали з колекцією корисних копалин нашої місцевості.
 Група"Пошуковці" розглянули карту корисних копалин України, а на контурній карті Херсонської області позначили родовища корисних копалин.
"Геологи" провели екскурсію на піщаний кар'єр у рідному селі



Урок
з
елементами інтерактивних технологій












  Знайомимося з таблицею множення.

 




урок позакласного читання 






+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++


Учні другого класу на уроці природознавства працювали над проектом “Пташина їдальня”. Дізналися про зимуючих птахів нашої місцевості, склали “зимове меню” пернатих та знаємо, як допомогти їм перезимувати.
    З допомогою батьків та власноруч виготовили годівниці і розвісили їх на шкільному дворі. З вікна нашого класу ми спостерігаємо  за зграйками метушливих горобців та жовтогрудих синичок, голубів та хижих ворон. 
   Щодня ми підсипаємо корм для наших друзів. Помітили, що більше пташок прилітають до годівниць, які були розвішені раніше.  У першу чергу поїдають насіння соняшника та гарбуза, несолоне сало та фрукти. Завжди залишається пшеничне зерно, а от горіхи забрали білочки.

   Також ми прийняли участь у Всеукраїнському конкурсі «Екологічна грамотність» від «Всеосвіти», отримали дипломи та сертифікати. Долучились до екологічної акції «Врятуй пташку – зроби годівничку» на цьому ж сайті, беремо участь у розіграші призів та сподіваємось отримати подарунок.




 


 

















Екологічний проект "Подаруймо життя ялинці!"









Навчальний проект "Як тварини готуються до зими"





































      Тестування за допомогою програми "Plickers": швидко, зручно та цікаво.


💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧

 Дослідницький міні-проект "Властивості води"



ВИВЧАЄМО ВЛАСТИВОСТІ ВОДИ




    
 
Досліди  з  водою 

💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧



💢💢💢💢💢💢💢💢💢💢💢💢💢💢💢💢💢💢💢💢💢💢💢💢💢💢💢💢💢💢💢💢




Урок позакласного читання "ОСІНЬ"






                Фішбоун на уроці "Основи здоров'я"

Немає коментарів:

Дописати коментар